MASYALLAH KUASA ALAH TAKBIR SEKELIAN ALAM..!!! Janin Kandungan Ibu Muda Di China,Ada Ekor Seperti Duyung – Peristiwa Dunia

Janin Kandungan Ibu Muda Di China,Ada Ekor Seperti Duyung – Peristiwa Dunia

sumber foto: http://ift.tt/roXmJw
Di China, terdapat seorang ibu muda dikatakan mengandung bayi duyung atau ‘mermaid baby’ berikutan janin dalam kandungannya tiada kaki tetapi ada ekor yang seperti ikan duyung.

Ibu muda terbabit dikenali sebagai Puan Wu berusia 23 tahun itu bertindak menjalankan pemeriksaan kandungan bayinya dipuast kesihatan wanita dan kanak-kanak di bandar Yi Chang akibat terasa kandungan dalam perutnya berkelakuan aneh.

Menurut laporan, berikutan mengesyaki kandungan janinnya wujud pertumbuhan yang agak tidak normal, jadi puan Wu mengambil keputusan menjalani pemeriksaan kandungannya.
sumber foto: http://ift.tt/2aVstm4
Tanpa disangka-sangkakan, ketika pemeriksaan ultrasonik, apa yang dilihat mengejutkan doktor yang merawatnya.
Hasilnya pemeriksaan ultrasonik mendapati di rongga rahim puan Wu tiada kawasan tertutup yang mengandungi air Placenta.

Kemudian doktor mengadakan pemeriksaan secara scanning dengan bantuan imej tulang janin, barulah mendapati kepala janin, bahagian dada, kedua-dua tangan di bahagian atas badan, dan turut boleh melihat denyupan jantung.

Tetapi bahagian bawah badan hanya dapat cari satu tulang di bahagian punggung, kedua-dua kaki dan pundi kencing tidak kelihatan.

Buah pinggang yang hanya tinggal sebelah sahaja itu sedang mengalami tumbesaran yang tidak sempurna.

Gambarajah yang ditunjukan adalah imej ultrasonik bagi janin tersebut.– CARI



Sumber :


EmoticonEmoticon