“Demi Allah Saya Cuma Nak Jilat Je” – Wanita Ini Terima Notis Dari Si Gila S3ks!

Bahaya! Semakin menjadi-jadi manusia zaman sekarang. Kalau tak buat perangai pelik untuk raih populariti, dia buat perangai gila pula. 

Seorang netizen baru-baru ini memuat naik sekeping gambar memaparkan notis daripada seorang individu yang gila seks.

“Akak, boleh tak saya nak jilat ##### akak? Kalau akak nak saya jilat ##### akak, akak buka tingkap empat-empat maknanya akak nak.
“Kalau akak tak nak, akak balik je lah,” tulisnya.

Menurut netizen berkenaan, notis itu diterimanya ketika dia berada di sebuah pasar raya di Johor. 


“Baru 15 minit masuk Mydin Mall Taman Rinting, aku dapat notis macam ini. Bermakna si gila seks ini perhatikan aku.
“Mohon berhati-hati kaumku,” tulisnya.

Sudahlah gila seks, macam orang tak betul pula gaya penulisannya. Siap guna perkataan ‘Demi Allah”. Tak malu betul! 


Perkongsian itu mendapat perhatian netizen yang menyifatkan individu berkenaan bukan sahaja gila seks, malah merana penyakit mental.


“Gila betul la. Ini bukan setakat gila seks, tapi mental. Suka-suka guna nama Allah pula tu,”tulisnya.
Sumber Foto: Facebook
Kaum wanita dinasihati jangan keluar ke mana-mana berseorangan atau sentiasa berada dalam kawasan ramai orang untuk mengelak daripada perkara tak diingini berlaku.


Sumber : penhijaudaun

Sumber :


EmoticonEmoticon