Kerap Bermimpi Arwah Anak. Akhirnya Si Ibu Dapat Petunjuk BONGKAR Misteri Pembunuhan KEJAM !!!

Kerap Bermimpi Arwah Anak. Akhirnya Si Ibu Dapat Petunjuk BONGKAR Misteri Pembunuhan KEJAM !!!  | Harapan seorang ibu yang sedih dan buntu kerana kematian anaknya yang dibunuh dengan kejam masih tidak dapat dirungkai oleh pihak polis, ditambah lagi dengan tekanan ekonomi yang semakin membelenggu hidup menemui jalan penyelesaian selepas ia mendakwa mendapat petunjuk dari mimpi yang berulang ulang dari arwah anaknya Irmayani (24) yang ditemukan maut pada 19 januari lalu dalam keadaan separuh membusuk selepas dua hari tidak balik rumah.

 

Yusliani 56 menyakini bahwa mimpinya itu adalah petunjuk untuk merungkai misteri pembunuhan anaknya yang menjadi misteri hampir 3 minggu, beliau berkata di kepolisian medan tembung 30/2017, pembunuh anak gadisnya itu adalah tidak lain dari kekasih anaknya itu sendiri.

Dijelaskan Yusliani, pada malam pertama ia bermimpi di datangi oleh arwah anaknya tapi dalam mimpi itu anaknya hanya diam dan menangis, pada malam kedua ia bermimpi semula , dalam mimpi itu Irma mengaku dibunuh empat orang, dua wanita dan dua orang lelaki, salah satunya adalah kekasihnya sendiri yang dikenali sebagai Ar.

Dalam mimpi tersebut Irma mengatakan ia dibunuh dibawah pokok sawit tak jauh dari lokasi penemuan mayat.kata Yusliani didampingi suaminya, Saleh yang hanya duduk diam dengan mata layu dengan harapan pembunuh anaknya itu segera di tahan.

Sejurus itu, pihak polis terus ke tempat penemuan mayat untuk membuat tinjauan lokasi yang disebut Yusliani sesuai arahan dari mimpi.

Hanya berjarak 150 meter dari lokasi penemuan mayat,pihak polis menemukan powerbank,slipar yang dipercayai milik Ar, tak hanya itu,pihak polis juga menemukan batu bata dipenuhi dengan bercak darah yang sudah menghitam.

Atas penemuan itu,pihak polis merasa kesal, kerana sebelumnya Ar sempat ditahan untuk di minta keterangan atas pembunuhan itu, namun dilepaskan semula karena tidak cukup bukti.

Sejurus itu kepolisian Melayu deli Medan tembung Percut Sei Tuan, Kompol Boy J terpaksa turun tangan dan telah menahan reman 7 orang, beberapa di antaranya  dipercayai terlibat pembunuhan tersebut, bagaimanapun katanya Ar kini masih dalam buronan polis.

 

Suara tangisan sayup sayup dari lokasi penemuan mayat.

Nek Ijah (61) warga sekitar yang tinggal tidak jauh dari penemuan mayat irma, mengaku mengalami beberapa hal menyeramkan selepas kejadian itu.

Katanya nek ijah selalu mendengar suara jeritan minta tolong, tepat di lokasi mayat mangsa ditemukan. Selain itu suara tangisan perempuan sayup sayup sambari minta tolong kerap kali didengarinya.

Tidak hanya nek ijah, beberapa warga yang lalu di jalan itu juga kerap kali merasa ada sesuatu yang janggal, seperti tercium bau wangian bunga kadang kadang bau busuk.

Hingga kini jalan berkenan tidak ada seorangpun yang berani melaluinya selepas magrib, hal itu dilihat selepas makrib, jalan yang biasanya ramai dilalui motor, kini sepi seperti kuburan. Sumber:- Eberita

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Kerap Bermimpi Arwah Anak. Akhirnya Si Ibu Dapat Petunjuk BONGKAR Misteri Pembunuhan KEJAM !!! appeared first on BERITA HARIANI.



Sumber : berita hariani

Sumber :


EmoticonEmoticon