Lelaki Mabuk Ditahan Rogol Patung Model Kedai Baju

Lelaki Mabuk Ditahan Rogol Patung Model Kedai Baju|Sebuah peristiwa melucukan menjadi perhatian ramai,apabila seorang lelaki merogol patung model kedai baju di pasar loak Egodin kota Buawayo, Zimbabwe Barat baru baru ini.
Dimaklumkan,sebelumnya lelaki ini didapati keluar dari sebuah hotel yang menyediakan arak berhampiran pasar.
Dengan tak semena mena lelaki ini masuk ke kedai baju dimana kedai tersebut memaparkan sebuah patung model yang memakai baju seksi.
Lelaki mabuk tersebut terus melujuti pakaian patung itu dan  merogolnya.Aksi itu telah menarik perhatian ramai,orang yang menyaksikan mengambil kesempatan untuk mengambil gambar dan  video,salah seorang saksi berkata lelaki itu membuat gerakan seolah olah ia bercinta dengan seorang wanita.
Karena kadaan semakin ramai pihak polis terpaksa menahan leaki berkenan dan membawa kebalai polis,selepas dimaklumkan orang ramai.
Dalam kejadian itu,Ruth Chidzonga adalah perempuan yang turut melihat kejadian itu berkata,lelaki tersebut telah menjadi buah mulut ramai.
Kejadian sama juga pernah berlaku di Fhilipina,tapi lelaki itu tidak bercinta dengan patung akan tetapi merogol anjing betina pada hari natal.


Sumber : penhijaudaun

Sumber :


EmoticonEmoticon