Wanita Diikat Pada Pokok Maut Dibalun Semut Api !

Wanita Diikat Pada Pokok Maut Dibalun Semut Api|Seorang wanita separuh baya meninggal digigit semut api selepas diikat pada pokok dipenuhi semut  api di Caranavi.
Wanita berusia 52 tahun itu meninggal dunia dihospital akibat kesukaran bernafas disebabkan kerongkongnya bengkak teruk kerana salur udaranya digigit semut api merah
Mangsa pada mulanya cuba membantu anak lelakinya yang diikat pada pokok itu oleh orang ramai kerana di tuduh cuba mencuri kereta pada malam tahun baru.
Menurut siasatan awal,wanita itu datang bersama anaknya yang berusia 28 tahun ke daerah itu untuk menagih hutang,entah bagai mana niat menagih hutang tersebut berhujung di tuduh mencuri kereta.
Bagaimanapun pihak polis telah menahan seorang lelaki yang di duga menjadi punca dan mempengaruhi orang awam untuk melakukan aksi main hakim sendiri itu.
Lelaki berkenan memperangurhi warga dengan berkata bahwa kedua beranak itu datang ke daerah Caranavi untuk mempersulit warga setempat dan memaksa mereka untuk membeli keretanya.
Sementara pihak keluarga mangsa berkata,mereka sangat sedih melihat perbuatan orang Caranavi yang mengakibatkan ibu saudaranya itu meninggal,saya harap pihak pengadilan dapat menjelaskan apa yang membuat sepupu saya kehilangan ibunya,katanya.


Sumber : penhijaudaun

Sumber :


EmoticonEmoticon