'Saya Tak Menyesal Potong Kemaluan Dia' - Isteri Tak Tahan Suami Kaki Perempuan


Kita sering membaca kisah mengenai suami curang dan isteri cuma hanya mampu tengok dah tidak berbuat apa-apa. Namun bagi seorang wanita dari Filipina ini, tahap kesabarannya mungkin sudah pecah. 

Menurut laporan Inquirer, Leizel memotong alat kelamin suaminya, Mark Betita, 33, kerana tidak tahan dengan perangai suaminya yang kaki perempuan itu. Ketika kejadian Mark sedang tidur di rumahnya. Leizel mengambil kesempatan tersebut untuk memotong kemaluan suaminya itu dengan menggunakan gunting. 

"Saya tidak menyesal memotong kemaluannya. Ini sebagai hukuman kepadanya kerana ini balasan terhadap kaki perempuan. Saya bersedia berdepan dengan apa-apa kemungkinan kerana tindakan saya ini"

Siasatan awal oleh pihak polis menunjukkan Leizel berada bersama Mark dan apabila suaminya mabuk mereka masuk ke bilik tidur dan tidak lama kemudian suami Leizel berada dalam keadaan berlumuran darah. 

Mark dikejarkan ke hospital namun doktor gagal menyambung semula kemaluannya. Leizel menjelaskan kepada pihak polis yang dia sudah bosan dengan sikap kaki perempuan suaminya itu dan mendakwa Mark mempunyai teman wanita. 

Walau bagaimanapun, Mark menafikan dakwaan isterinya dan tekad untuk menyaman isterinya sendiri. - www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber :


EmoticonEmoticon