' Saya Percaya Yang Kutuk Tu Sebenarnya Suka .. Entah-Entah Nyanyi I am Me Dalam Diam '



Bagaikan satu gelombang baru apabila lagu nyanyian Dato Vida ' Iam Me' menjadi bualan hangat bukan sahaja di Malaysia malahan antarabangsa . Sejak video lagu I am Me dilancarkan setakat ini hampir 2.3 juta kali tontonan . Wahh ! impressive . Tahniah Dato dan semestinya Edry KRU untuk lirik dan susuan muzik .

Pelbagai reaksi yang didapati dalam kalangan netizen , ada yang memperlekehkan namun semua itu ahhhh  persetankan Dato . Bagi DSV , dia langsung tidak berkecil hati apabila lagunya dipersendakan 'ayam mee' .

Sudah lumrah jika ada yang tidak suka , ujar DSV .

'Memang sukar nak puaskan hati semua orang , saya tiada masa untuk melayan kritikan negatif . Kalau nak terlalu ambil pusing kata-kata orang , saya tak akan berada disini '

' Saya percaya yang kutuk-kutuk saya tu , entah-entah dalam diam nyanyi sama lagu I Am Me . '

Saya juga teruja muncul video-video parody di lama youtube , Saya gembira apabila lagu i am me menjadi siulan di bibir peminat . Juga berharap lagu ini tular dan mencuri perhatian luar negara '

Wahh besar impian DSV . Tapi KS yakin dengan kuasa qu puteh dan pamogaaa , I Am Me akan menjadi tular sedikit masa lagi . InsyaAllah . Good Luck Dato .

sumber : Harian Metro

www.kakishare.my
____________________________________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


Sumber : kaki share

Sumber :


EmoticonEmoticon