"Pakai Tudung Labuh, Tapi Tunjuk Penumbuk!" - Uqasha Tegur Wanita Tudung Berlabuh Macam Gangster, Ini Respon Dari Suami Wanita Tersebut


Alamak, marah betul nampaknya Uqasha Senrose ni. Dah kenapa ye? Dalam video pendek yang dimuat naik oleh Uqasha, dia mengalami satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. 

Dalam kejadian tersebut, dia sedang dalam perjalanan balik ke kampungnya di Kelantan dan singgah sebentar di sebuah stesen minyak. 

“Dah habis Sha isi minyak, Sha slow slow nak keluar and there’s one car pancung depan Sha mengejut dan Sha brek mengejut. Bila kita brek mengejut, kita tengoklah kereta kat depan tu. So perempuan tu pakai tudung labuh, tunjuk penumbuk nak ajal gaduh”.


“So Sha ni dengan niat yang baik turun kereta nak mintak maaf. Bila kita nak mintak maaf tu, dia ingat kita nak attack dia. So dia cepat cepat keluar handphone, kononnya nak viralkanlah, kononnya kita nak attack attack dia,” jelasnya dalam video tersebut.

Uqasha juga sempat memohon agar wanita di luar sana supaya saling menghormati antara wanita lain dan usahlah tunjuk perangai seperti gangster. Diharap, pelakon drama Hero Seorang Cinderalla ini lebih berhati-hati. 

Namun, seorang lelaki mendakwa suami kepada wanita tersebut telah tampil menjelaskan keadaan sebenar. Berikut adalah penjelasan dari suami kepada wanita itu. 


___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


Sumber : kaki share

Sumber :


EmoticonEmoticon