'Pakcik Nak 'Main' Dengan Saya Tak ? Budak Lelaki 12 Tahun Ajak Warga Emas 'Bersama' Dalam Tandas Awam



Gangguan seksual dalam kalangan orang dewasa adalah perkara biasa yang telah kita dengar selalu terjadi . Namun sejak akhir-akhir ini , kes kanak-kanak pula yang mengundang masalah 

Pada 27 januari lalu , seorang warga emas bernama Chua Hock Leong telah didakwa mencabul seorang kanak-kanak lelaki di sebuah tandasa di Tampines , Singapore .

Menurut mangsa , Chua berumur 63 tahun mendekatinya ketika itu dia sedang menanti rakannya yang habis sesi persekolahan . Sementara menunggu , Chua dikatakan diajak budak lelaki berkenaan untuk menemaninya ke taman Eco Green Tampines .

Sangat memeranjatkan Chua apabila mendapati budak lelaki berkenaan sedang melakukan onani di dalam tandas OKU  dan kemudiannya mendesak budak berkenaan untuk melakukan oral seks .

Tidak lama selepas itu , budak lelaki berkenaan menolak Chua dan melarikan diri . Setelah ibunya mendapat tahu ,mereka terus melaporkan kepada pihak polis .

Selepas membuat siasatan lanjut , polis menemui air mani Chua pada seluar dalam budak lelaki berkenaan juga cap jari dipintu tandas OKU tersebut . 

Namun baru-baru ini , warga emas tersebut tampil menceritakan hal yang sebaliknya dan memeranjatkan ramai pihak .

Chua dikatakan memberikan keterangan bahawa budak lelaki berkenaan yang terlebih dahulu mengajak dia untuk melakukan oral seks tersebut .

' pakcik nak main tak ? '

Chua sangkakan perkataan 'main' itu adalah perbuatan seksual seperti yang dimaksudkan . Kemudiannya mengajak budak lelaki berkenaan ke sebuah hotel ternama namun Chua menolak .

Oleh kerana Chua menolak , budak lelaki itu mengajak Chua ke taman berdekatan dan sepanjang perjalan ke taman mereka berbual tentang seks . Apabila tiba di taman , kanak-kanak berkenaan mengajak Chua melakukan seks namun Chua menolak kerana tandas tersebut mempunyai kamera litar tertutup(cctv) . 

Kemudiannya mereka pergi ke kawasan lain dan dikatakan Chua melakukan onani sementara budak lelaki berkenaan menjaga kawasan . Setelah selesai melakukan onani , budak lelaki berkenaan telah tersentuh air mani Chua dan mengugut untuk memberikan wang kepadanya .

Apabila ditanya mahkamah mengapa pada kali pertama mengesahkan kejadian itu , mengapa beliau tidak menceritakan hal yang sebenar ,Chua akui malu kerana melakukan onani di tempat awam .

Sehingga kini tiada lagi perkhabaran terbaru mengenai kes berkenaan . Jika disabitkan kesalahan , Chua boleh dikenakan hukuman penjara 8-20 tahun dan tidak dibenarkan menerima sebatan kerana usianya telah melebih 50 tahun .

Watttt , budak 12 tahun ajak onani ? memang gila pengaruh budak sekarang . Sangat menakutkan .

www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber :


EmoticonEmoticon